ארנק טורנדו

כשפותחים את התיק שלי, אפשר למצוא בתוכו הרבה מאוד נרתיקים קטנים.
אני אוהבת לחטט ולחפש בתוכם את מה שאני צריכה, כמו בחנות הפתעות.
באחד אני מחזיקה מספריים קטנים ומסרגות, באחר כלי איפור, פלסטר לשעת הצורך, מגבונים.
בנרתיק נוסף יש מטען ואם. פי. וכמובן יש גם אחד לכסף קטן.
הם נותנים לי אשליה של סדר בתוך כל הבלאגן שבתיק.

88
סוד הקסם של הנרתיקים והארנקים שאנחנו סורגות הוא בתוספות ובאביזרים.
הגימורים, הבטנות והסגירה מוסיפים ומדגישים  את יופייה של עבודת הסריגה.
המרקמים והצורה מקבלים משמעות חדשה כשמצטרפים אל העבודה חרוזים, רוכסנים ואביזרים נוספים.
אבל הכי מדליקים מכל האביזרים הם הקליפים. הם יוצרים מסגרת כל כך אלגנטית לעבודה והקלאק שהם משמיעים, עושה לי הרגשה של גברת מגונדרת.

44

55
יש כל מיני צורות של מסגרות קליפ יש עגולות ויש מרובעות, יש חלקות ויש מעוטרות וגם הארנקים עצמם  לפעמים שטוחים ויש כאלה עם נפח. רוב הגזרות מתאימות יותר לתפירה ואנחנו חפשנו צורה שתהיה קלאסית לסריגה.
הניסיונות הובילו אל ארנק  הנסרג כמו סלסלה קטנה שהדוגמה בה מתפתחת כבר מהתחתית, כדי ליצור אחידות לכל האורך. זה כייף לראות איך דוגמת הספירלה צומחת ועולה, כמו סופת טורנדו קטנה, כבר מהתחתית ועד לקליפ של הסגירה.

99

66110

את סריגת הארנקים וחיבור הבטנה אנחנו מלמדות בסדנה הקבועה שלנו, ואפשר להצטרף לשני מפגשים כדי ללמוד את הכנתם.
במהלך המפגש הראשון אנחנו סורגות את גוף הנרתיק בדוגמת טורנדו (או בכל דוגמה אחרת שתרצו) , מתכננות ומתאימות אותו למסגרת שבחרנו, ובמפגש השני אנחנו מכינות, גוזרות ותופרות את הבטנה לפי מידת הארנק והמסגרת.
עכשיו, נוכל להוציא את הארנק מהתיק, להניח אותו לידנו על השולחן, ליתר ביטחון… נוכל, גם אם לא צריך, להתנדב להציע עודף או טיפ …

מעתה ניתן לרכוש את הדוגמה (שמחירה כ-12 ש״ח) באתר הרוולרי שלנו.

לרכישת הדוגמה

10614338_925708850776809_5247617666375190561_nאת הארנקים המקסימים שבתמונה סרגו מרגלית בן יצחק ואילנה קרייזל.

6 תגובות על ״ארנק טורנדו״

  1. ארנקים מקסימים !
    ואני חשבתי שרק לי יש מלא נרתיקים קטנים בתוך התיק… (:
    לא יודעת אם זה השיגעון לסדר וארגון או שאני פשוט אוהבת אותם…

  2. ארנקים מקסימים אך נראה לי למתקדמים
    האם תפתחנה סדנאות למתחילים במושב מישר
    אשמח להתעדכן
    יוספה אביב 0544711230

כל תגובה, מילה או שאלה תשמח אותנו

